Moje blogowanie

Rzeka Odra w zachodniopomorskim na wysokości wsi Święta i Polic, 18.06.2017




Jest to mój pierwszy wpis na nowym blogu, jednym z kilku do pokazania moich skromnych pasji. Obserwując tak blogosferę, daje się zauważyć,że ludzie lubią zakładać blogi, ale z biegiem czasu widać coraz więcej stron porzuconych, z różnych powodów niechęci do dalszego pisania.



Teraz w grudniu postanowiłem mieć swój mały zespół blogów, aby połączyć moje pasje z promocją i reklamą. Bo właśnie te działania reklamowe mogą sprawić, że będzie chęć na twórcze pisanie blogów.



Mój zespół blogów to również strony dla dorosłych, począwszy od pokazywania kobiet w bieliźnie, po bardziej odważne foto opowiadania erotycznych historii. Nie od dziś wiadomo, że nagie kobietki dobrze przyciągają czytelników i warto to wykorzystać.



Na zdjęciach uchwyciłem moment mijania się barki z pchaczem płynącej do Świnoujścia i drugiego statku zmierzającego do Szczecina,na torze wodnym Szczecin - Świnoujście.

Komentarze